Palvelumme
CTF Solutionsilta löytyy monipuolinen kattaus erilaisia puhelinpalvelukeskusten palveluita.
Chat, some, sähköposti, puhelin – tuotamme laadukkaita asiakaspalveluratkaisuja, joilla yrityksesi varmistaa onnistuneet asiakaskohtaamiset kaikissa kanavissa tarvittaessa 24/7.

Asiakaspalvelu
Vastaamme, neuvomme ja opastamme asiakkaita puolestanne niin puhelimen, tekstiviestin, sähköpostin kuin internetin välityksellä, esim. chat- tai some -palvelulla. Asiakaspalvelu sopii kaikenkokoisille yrityksille ja kaikille toimialoille. Asiakaspalvelu on saatavissa 24/7 tai esim. vain arkipäivisin.
Meille ulkoistettuna asiakaspalvelu toimii käytännössä kuin osana omaa organisaatiotasi. Hyödynnämme asiakaspalvelun kaikki mahdollisuudet yrityksesi tavoitteiden saavuttamiseksi. Olivat tavoitteesi kustannustehokkuuden parantaminen, toimintamallien tehostaminen, myynnin kasvattaminen tai asiakaskokemuksen kehittäminen, valjastamme asiakaspalvelusi tukemaan yrityksesi päämääriä.

Ajanvarauspalvelu
Pelkkä asiakkaan kontaktiin vastaaminen ei riitä, myös asiakaskokemuksen on oltava positiivinen. Tämä onnistuu, kun palvelu on nopeaa, asiakasta kuullaan ja ymmärretään, mutta silti käsitellään asia napakasti, turhia jaarittelematta.
Koko ajanvaraus voidaan siirtää CTF Solutions Oy:n tehtäväksi asiakkaan kanssa yhteistyössä suunnittelemalla, ohjeistukset tekemällä ja henkilökuntaa kouluttamalla. Ymmärrämme, että jokainen asiakas on teille tärkeä. Siksi puhumme mieluummin yhteistyöstä, kumppanuudesta, kuin palvelun ulkoistamisesta. Tuloksellisia kohtaamisia kehitetään seurantapalavereissa.

Ylitsevuotopalvelu
Ylivuotopalvelussa puheluihin, sähköposteihin ja/tai chat-viesteihin vastaa ensisijaisesti esimerkiksi yrityksen oma henkilökunta ja toissijaisesti CTF Solutions Oy:n asiakaspalvelukeskus. Puhelut voidaan ylivuodattaa esimerkiksi silloin, kun oma vaihde on varattu tai jos tulevaan puheluun ei olla vastattu yhdessä sovitun ajan kuluessa.
Puhelut oman palveluajan ulkopuolella on myös mahdollista ohjata CTF Solutions Oy:n ammattilaistiimille ja näin varmistaa 24/7 tavoitettavuus ja asiakastyytyväisyys.

Chat-palvelu
Chat-palvelun avulla saat keskusteluyhteyden verkkosivusi vierailijoihin ja/tai Facebookin ja WhatsApp -kanavien kautta tuleviin viesteihin. Meiltä saat palvelun tuottamiseen tarvittavat työkalut.

Kontaktirekisteri
Telemarkkinointi tuottaa parhaan mahdollisen tuloksen kun viestin sisältö ja oikea vastaanottaja, kohderyhmä, kohtaavat. Ellei teillä ole valmiina omaa kontaktirekisteriä saatte sellaisen kauttamme haluamillanne kriteereillä. Soittorekkareita on saatavissa sekä B2B- että B2C -tarpeisiin. Meillä kaikki rekisterit ovat ajan tasalla.

Puhelinmyynti
CTF Solutions Oy:llä on pitkä ja vankka osaaminen puhelinmyynnissä. Kaikki alkoi Vaasassa vuonna 2007 ja yritys tunnettiin tuolloin vielä toisella nimellä. Tuloksellinen puhelinmyynti jatkuu ja voi hyvin tänäkin päivänä, nyt Turussa, Vaasassa ja Vantaalla.

Backoffice
Mikä on sellainen homma, joka työpäivässäsi ärsyttää? Jota joudut tekemään toistuvasti, rutiini, jonka joku toinen voisi aivan yhtä hyvin tehdä ja sinä pääsisit keskittymään tuottavampaan työhön?

Agenttipalvelu
Koostuu verkossa operoivasta asiakaspalvelutiimistä, joka palvelee asiakkaita sosiaalisessa mediassa (esim. Facebook, Twitter ja keskustelufoorumit) kaikkina vuorokauden aikoina.
Agenttipalvelun sisältö määritellään aina toimeksiantajan kanssa.

Vaihteenhoitopalvelu
Jos asiakas ottaa yritykseen yhteyttä, on hänellä jotain asiaa ja jokainen yhteydenotto on tutkitusti kasvanut riski menettää asiakas. Mitä tapahtuu jos puheluun ei vastata?
Aivan, riski menettää asiakas kasvaa entisestään.
Varmista asiakkaittesi tyytyväisyys ja oma mielenrauhasi. Keskitä yrityksesi omat voimavarat ydintoimintaanne ja anna meidän vastata asiakaspalvelusta.
Hoidamme asiakaspalvelua yrityksesi liiketoimintatavoitteiden mukaisesti. Osaamme ohjata päivittäiset rutiinit tukemaan yrityksesi laajempaa strategista päämäärä.
Palveluiden seuranta ja kehittäminen
Seuraamme ja raportoimme asiakaskontaktien laatua, määriä ja aiheita. Asiakasrajapinnasta kerätyn tiedon perusteella kehitämme toimintaa jatkuvasti yhdessä yrityksesi kanssa.